No regrets.

Nackdelar med att vara ensam hemma:
- när man inte har någon nattkompanjon och kommer helt plötsligt på alla skräckhistorier man någonsin hört. Lämpligt.
- det är alltid så att någon elektrisk sak slutar fungera när jag är ensam, just för att jag är värdelös på teknik och inte fattar något av det (faaast, lite positivt är det med, för det gjorde att jag fixade att byta propp helt själv ikväll).
- det blir smutsigt överallt på ingen tid alls, och man får gå och småplocka saker hela tiden.
- får tvätta, laga mat, diska, städa och liknande själv. Jag är ganska bortskämd och inte van vid sånt, haha.

Men annars är det mest jävligt skönt. Ingen som frågar var man har varit, vart man ska, vad man har käkat idag och hur veckans planer ser ut- man bara är mest.
Haft en väldigt mysig dag annars, även om jag var alldeles för trött. Men det finns ingen tid att sova ut, imorron får jag gå upp vid sju-tiden för att dra till Götet och Liseberg med Kajsa.

Och för övrigt-
no regrets!

Bilder sen igår:
       

Spread the word, baby
Postat av: Elin aka WahlströmsbloggarN

tack, hjärtat :)

är du ensam hemma nästa vecka också? det kan bli lite knapert att få in en övernattning, men när kan du?

2009-07-09 @ 11:50:12
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0