Now everything should be all right.

Jag har verkligen inget jag vill dela med mig av, även om det känns som mitt huvud sprängs av tankar snart. Allt är liksom för nytt, för mycket och för intensivt just nu för att få ner några bra ord om det. Och så har det väl varit den senaste veckan (eller veckorna), därför har min blogg inte varit så uppdaterad som jag skulle vilja att den var. För min egen skull då, för att kunna gå tillbaka och läsa vad som hänt i mitt liv. Men det kommer väl snart igen, får vi hoppas. Just nu längtar jag mest till kusten där jag, Kajsa, Simone och förhoppningsvis Emma (om hon får ledigt) kommer spendera våra dagar från torsdag- söndag. Så jävla skönt, har inte varit i Kungshamn sen sommaren 07 tror jag, det är alldeles för längesedan. Speciellt nu när vi fyllt 18 och kan gå ut och festa jävel. Åh, så jävla bra kommer det bli!

Låten som för tillfället får mig att bli lite lättare i sinnet:

She says I'm okay; I'm alright,
though you have gone from my life
you said that it would,
now everything should be all right.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0