Halmstadresume.

Halmstad var precis vad jag behövde, älskar såna spontanresor. Dagarna i korthet:
Onsdagen: kom till Halmstad runt tretiden på eftermiddagen. La in vår packning i Jules systers väldigt fina lägenhet innan vi stack ut för att shoppa en sväng på stan. Vid halv sju drog vi till stationen för att hämta upp Åsasara som kom med tåget, för att sedan dra till en park där vi käkade sushi/pizza/kycklingsallad och hade det allmänt bra. Senare på kvällen blev det förkrök i lägenheten innan vi drog ut till Mårtenssons. Och helvete vilket drag det blev. Vi fick stå i kö i tjugo minuter för att komma in, en onsdag liksom. Och där inne dansade vi oss mer svettiga än vi skulle vara efter ett hårt gympass, ungefär. Men sjukt roligt hade vi, och bättre musik på ett dansgolv finns fan inte.
Torsdagen: somnade halv fem den natten, vaknade helt klarvaken klockan sju. Men det kändes som att två och en halv timme var lite för lite sömn, så jag somnade om och vaknade igen vid tio någongång. Vi käkade frukost, stressade till stan för att hinna med bussen till Tylösand som ändå var försenad en kvart. Låg på stranden, stekte och badade, i fyra timmar innan vi drog oss hemåt, helt brända. Eller som jag skulle säga- burned! (Ja, jag och Simone är smarta när vi inte smörjer in oss innan.) Men äh, nu har det mesta gått över och det ser mest brunt ut. Alla var allmänt sega och trötta efter för lite sömn och en heldag på stranden, så vi gick ner och hyrde en film och köpte godis. Alla låg mest helt utslagna i soffan, men runt niotiden tog vi oss i kragen och fixade oss för att gå ut och sätta oss på en uteservering. Mysigt!
Fredagen: well, finns inte så mycket att säga. Jag körde till Göteborg där vi droppade av Malin, Åsasara och Jules som skulle gå på Liseberg/stan. Jag och Simone fortsätte vår färd mot Landvetter där vi skulle hämta papi som kom hem från Kosovo. Körde hem, då pappa sa att "jovisst finns det en cdspelare i bilen", tryckte på en knapp, och vips så var cdspelaren där. Heja, när vi åkt hela dit- och hemresan utan cd, haha.

Okej, kanske inte blev så mycket korthet här inte men, äh, deal with it.

       

Nu har jag mest jävligt ont i halsen och min pollen dödar mig lite. Samt att jag och min lillebror får ligga på madrasser i vardagsrummet för att det kokar på ovanvåningen. Meen, jag ska inte klaga, för imorron åker de till kusten i två veckor = jag blir ensam hemma! Visserligen hatar jag att sova ensam, men det kan man ju förhoppningsvis fixa, haha. Anyhow, troligen förfest hos mig innan Måndax på måndag, komsi komsi vänner!

Spread the word, baby
Postat av: Anonym

alltså äcklen på denhär bilden där vi dansar knäckar fan allt.

haha. fyfan..



tänk att ha sex med en utav dom....

2009-07-11 @ 18:40:04

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0