But I crash in my mind whenever you are near.

Jag älskar dagar som idag! Man kan sova hur länge som helst, det regnar ute, man läser en förjävla bra bok och är ensam hemma.
Jag och Lisa hade en mysig kväll igår, handlade baguetter och röra (vad annars?) på Munken innan vi stack hem till mig och mest tjötade bort hela kvällen. Vi spårade ganska rejält, som vanligt, haha. Kollade på Seven Pounds, vilken var förjävla bra film, när vi väl förstod innebörden.
Ikväll tänkte jag mest inte göra ett skit, vilket känns rätt bra faktiskt, med tanke på att hela min närmsta vecka är uppbokad på ett eller annat sätt:
Imorgon, söndag: jobb mellan 7.45- 15.45. Efter det ska jag träffa Jules!
Måndag: jobb mellan 15.30- 22.15.
Tisdag: mysdag med Lossi!
Onsdag: kolla Harry Potter-premiären med Kajsa i Skövde.
Torsdag: utgång på Husaren!
Fredag: jobb från 15.30- 08.00.
Lördag: slutar jobbet klockan åtta, sen är det stochampionatet då vi eventuellt först ska ut och tippa på travet (heter det ens så? Haha), sen är det fest hela natten på Stadt!

Två saker jag är som mest sugen på att göra just nu/alltid:
- åka till Sydafrika den 29 oktober- 29 januari!
- tatuera min underarm- mumma!

But I crash in my mind whenever you are near
getting deaf, dumb and blind
just drowning in despair.
I am lost in your flame
it's burning like a sun.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0