Det blir inte roligare än såhär.

Jag skulle behöva en ganska stor dosa av inspiration. Det enda jag gör numera är att jobba, och det är ganska tråkigt. Inte pga jobbet i sig, utan mest för att jag inte hinner eller orkar med något annat. Vilket jag hatar, för det känns som jag bestämt med ett x antal människor om att träffas snart, men jag hittar bara inte tiden. Och jag är alltid den som säger att "vill man så hittar man tid", men för tillfället är det inte så. Det hoppas jag ni förstår, jag ska få tid till er alla så fort jag bara kan, jag lovar! Det kommer vara ganska intensivt med jobb tills den 13:onde augusti, då mina åtta veckor är över. Då jag inte har en aning om vad jag ska göra några månader framåt. Förhoppningvis tills den 29:onde oktober då jag vill dra till Sydafrika, men vi får väl se..
Så om ni tycker bloggen är dåligt uppdaterad- jag vet. Men jag har för tillfället inte mycket till liv heller, då det mest består av jobba, sova, äta, jobba, sova, äta. Jag skulle kunna babbla på om mina känslor, men det känns inte riktigt okej eller som något jag vill göra inför alla som vill läsa, därför skriver jag inget alls. Det är en jävligt fin balansgång med att vara för öppen och personlig på bloggen eller att vara tråkig och ytlig. Jag vet inte riktigt vilket jag föredrar, då man varken vill dela med sig av allt på bloggen eller vara tråkig. Ska väl försöka hitta något mellanläge där, ni kan väl säga till om jag misslyckas grovt. Wellwell, när jag får tillbaka mitt liv kan jag kanske ha något roligt att komma med, men just nu blir det inte bättre än såhär. Min skrivfantasi är nere på noll just nu.

Däremot kan ni få några gamla bilder jag hittade här på datorn. Från 04 och framåt tror jag:
     

Okej, det var jävligt tråkigt att leta reda på alla bilder, så jag skiter i det. Godnatt.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0