Where pleasure moments hung before.

Jag älskar dagar som igår! Ska försöka beskriva lite i sin helhet:
klockan halv fem mötte jag upp Lossi på Nockes, där vi satt och bara tjötade och hade det jävligt mysigt tills det stängde klockan åtta. Tog en sväng förbi Munken, och gick sedan förbi Stadts uteservering, där grabbarna grus satt och vinkade in oss. Satte oss där och spenderade någon timme innan jag och Lossi gick hem till mig. Hennes mamma hämtade henne runt tio, och tre minuter efter hon åkt fick jag ett sms där det stod att hon gärna sov över hos mig. Sagt och gjort, fem minuter efter hon åkt var hon tillbaka, haha. Klockan blev halv tolv, det ringde på dörren, och där stod grabbarna grus, precis knack (he he). Så efter en jävla övertalningskampanj av dom började jag också dricka. Inget bra inflytande där inte. Så satt vi i mitt vardagsrum, lyssnade på musik, ändrade varandras status på facebook ("trassel i trumpeten"), spelade kort, tjötade och killarna mest gjorde narr av allt jag sa. Precis som det ska vara, haha. Jag och Lossi somnade väl runt halv fem till slut, efter en jävligt skön och spontan kväll!

Gick upp vid tio idag, gjorde mig iordning och drog till farmor (världens bästa) för att käka lunch. Kom hem precis, ska ta igen lite av nattens brist på sömn innan Malin och Lossi kommer förbi en sväng sen för te och mys. Och nej, jag och Lossi tröttnar inte på varandra, haha. Runt åtta ikväll drar jag och Kajsa och kollar på Harry Potter-premiären i Skövde- äntligen!

En kille sjunger alla stämmer själv, rätt så jävla otroligt:

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0