Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge..

Börjar kännas sjukt surt att jobba midsommarnatten nu och inte festa med alla andra, på kusten eller hemma. Och surt tråkigt att jag inte ska till Peace&love-festivalen. Man vill alltid ha det man inte har, right? Men ja, får väl ta igen den festdagen en annan kväll.. Är sjukt sugen på att ta den ikväll egentligen, partytorsdag i Skövde. Fan vad jag inte kan hålla mig, hatar mottot: "den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge", det är ju bara skitsnack.
Nä, kvällen lär spenderas som planerat med vindruvor, en Kajsa och en gammal film. Cry Baby. Inte fyskam det heller.
Fan, nu blev jag negg på allt, ska nog ta en powernap så jag blir lite trevligare tills ikväll..

Annan onödig information är att det är exakt ett år sen idag jag tog min tatuering i nacken. Ett jävla år, det är ju galet.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0