Donation?

Det här med att donera sina organ efter döden tänker jag en del på. Det låter kanske inte sådär jävla positivt att tänka på, men jag tycker det är rätt viktigt. Vafan, man kan rädda en människa, så det är väl inte något jag tvekar på direkt. Jag vill donera- men inte mina hornhinnor. Det spelar ingen roll om jag är död eller inte, bara tanken på att de ska gräva i mina ögon är så sjukt äcklande, och jag vet ju att det beror på att jag har problem med ögon i största allmänhet. Att jag kan sätta i mina linser är fan ett smärre mirakel. Anyhow, det jag tänkte komma till var att jag tycker det borde finnas en kryssa-i-lista för vilka organ man kan tänka sig donera. Ta mina njurar, men inte gärna en del av mitt öga.. Nu vet ju inte jag hur donationsregistreringen ser ut, men antar att det inte är kryssa i rutor?
Haha, ja, så intressant var jag idag mest.

Efter jobbet idag shoppade jag för övrigt en klänning, en tunika, en väst och ett skärp. Allt för 70 spänn, yääy!
Nu- Eggbysjön med Lossi!


Spread the word, baby
Postat av: Anonym

alltså eggbysjön låter så himla läskigt...

typ som om det bara är massa pervo typer där

2009-06-25 @ 02:00:35
Postat av: Anonym

ja du vet nog vem det var ifrån



givetvis din lilla lisa

2009-06-25 @ 02:01:01

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0