I can't wait another day.

Jag vet inte hur många timmar jag virrat runt på ÖB, Coop och stan idag efter jobbet, för att hitta studentpåhäng och presenter. Det mesta var rätt utplockat på påhängssakerna, men jag skrapade ihop ett tiotal saker ändå, i all förvirring om vem som skulle få vad och vilka jag redan hade köpt till. Imorron smäller det för mina skarabor, och ni kommer ha världens bästa dag! Som jag lyckligtvis kommer få dela med er, från morgon till kväll, även om jag inte själv springer ut med er och så.. Har planerat in sex stycken mottagningar på eftermiddagen/kvällen, om jag får tid drar jag till fler. Woho, jag är nog lika taggad som ni studenter är, haha. Imorron är det redan en vecka sen jag tog, galet.

De senaste dagarna har verkligen bestått av jobb, jobb och sjukt mycket jobb. Har varit helt slutkörd när jag kommit hem på kvällarna. Är ledig tills på måndag nu, om man bortser från mötet imorronbitti. Har hunnit med att fixa min balfrisyr hos Kajsa, och det ser lovande ut! Ungefär som mina kommande dagar, yääy! Jag är pepp!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0