Let´s celebrate that we don´t give a fuck.

Grillkväll med brudarna igår, en av de bästa myskvällarna på länge! Det ska bli lite av en tradition, söndagsgrill.

Emma, Rebecka, Sofia, Simone, Malin, Åsasara, Julia = puss!

Idag måste jag köpa en ny almanacka så jag kan planera in mina dagar lite bättre än vad jag gör nu. Samt att jag ska försöka byta jobbtid så jag är ledig nästa måndagskväll, så vi kan festa jävel på Måndaxklubben. En sak till- vecka 30 är jag ledig, så från torsdagen till söndagen den veckan (23-26 juli) vill jag till kusten. Möjligt att vi kan bo ensamma i vår husvagn i Kungshamn den helgen, någon som är på? Bra, säger vi så, heey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0