Studenten och planer.

Jag hade en helt otrolig, fantastisk, underbar och oförglömlig student. Från början till slut. Jag saknar det redan fan. Och förstår nu för första gången att jag aldrig kommer gå på Ållebergsgymnasiet eller i min klass något mer. Och för första gången blir jag lite rädd och väldigt nostalgisk. Visst fanns det jävligt många jobbiga stunder, men de bra stunderna väger verkligen upp nu i efterhand. Tre helt oslagbara år, jag är så tacksam att jag började Falköping! Något mer jag kommer sakna än skol- och klasskompisarna är lägenheten och att bo i Fkp. Jag kommer aldrig mer sova i min lägenhet, aldrig mer ha förfest och få skäll av grannarna, aldrig mer få oväntat besök av Fkpbor när man minst anar det, aldrig mer ha flöt&chillkvällar. Det känns så jävla tråkigt på nåt sätt, för jag förstår nu också hur mycket jag kommer sakna det och alla människor. Nu låter ju det här som slutet, det är det verkligen inte, men samtidigt blir möten och sånt mer planerat nu när man inte bor inom fem minuters avstånd till de flesta.

Denna veckan kommer bli chop-chop, och anledningen är:
Måndag: jobb hos min ena brukare klockan 7.45, för att sedan gå till min andra brukare 15.45. Så hela morgondagen kommer gå åt att gå bredvid för att lära mig de två brukarna och deras vanor. Jag ska också hinna gå över till Kajsa för att göra en provuppsättning på mitt hår.
Tisdag: rensa ut hela min lägenhet, vilket lär ta hela dagen. Klockan 16.30 och framåt är det jobb igen.
Onsdag: jobb 7.45- 13.00 ungefär. Sen är det Lidköpings student. Eventuellt utgång på kvällen, fast blir lugnt eftersom jag ska jobba dagen efter.
Torsdag: jobb 7.45 och framåt. Jag vet inte riktigt hur länge det är planerat att jag ska gå bredvid. Efter det ska jag i alla fall utnyttja mitt presentkort på fotvård så jag kan bli av med mitt nageltrång sådär två år senare. Ska också åka runt och fixa studentpresenter.
Fredag: Skaras student, yääy! Kolla studenten och hänga på massa folk, för att sedan åka runt som en liten gnu till mottagningar folket har. Fest som fan på kvällen, jappjapp!
Lördag: mest balfix hela dagen, förfest hos Jennifer och sen Skaras bal med Ludvig på kvällen, woho!

Så den här veckan kommer jag vara mer eller mindre död utav när den är slut. Men ingen tid att vila, mer jobb efter det. Haha, underbaaart..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0