Let´s start giving.

Jag skulle egentligen åkt och badat och stekt idag, men jag har fått så jävla ont i halsen och min pollen är åt helvete, så det blir nog att vara hemma i förmiddag.. Om det inte blir bättre vill säga. Jag får fan inte bli sjuk nu, när jag och brudarna ska dra till Halmstad imorron. Det vore väl typiskt mig i så fall.. Ikväll skiter jag i om jag är sjuk (vilket jag inte ska bli!) och drar på bio med Lisurt i Skövde- Baksmällan. Lite fikamys lär vi hinna med också, haha. Fira mamma som fyllde år igår ska hinnas med i eftermiddag också. Inte mycket mer att säga, ska dra ner till biblioteket och låna den andra boken av Twilight nu, mumma!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0