Veckans planer.

Sen kör vi veckans planer på det:
Idag: gör mitt första nattpass hos min brukare, och ja, jag är lite nervös. Jobbar i alla fall 15.30- 08.00.
Tisdag: fika med Emma på Nockes klockan 14, vi har lite catching up to do känner vi. Sen klockan 17 är jag i Falköping för att käka på Mingus med Lisa. (Ja, jag undrar också vart mina pengar tar vägen..)
Onsdag: jobb 15.30- 22.15.
Torsdag: förhoppningsvis en mysdag med Malin!
Fredag: jobbar 15.30- 08.00. Jag kände att jag inte kunde säga nej till så mycket pengar, så nej, det blir inte party för mig på midsommar.

Spread the word, baby
Postat av: Lisfis.

Åh nockes! vill med! dögött och dömysigt ju.

2009-06-15 @ 22:46:39

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0