And right now I need your smile.

Har haft en väldigt mysig dag, om man då bortser från engelska speaking imorse. Men vafan, sista delen av CAE gjord, och det är så jävla skönt! Så tills på fredag behöver jag bara skriva klart mitt svenskareportage, göra en helt jävla messed-up naturinlämning och skriva klart den individuella projektrapporten.. Men fan, när det är klart, då kan jag se ljuset i tunneln för första gången på flera månader.

Efter CAE åkte jag och Elin en sväng till stan, coop och till sist Skövde. Jag gick och shoppade medan Elin åkte vidare. Brände varenda krona på mitt konto, men jag är fan nöjd. Köpte tre t-shirtar, en bolero och ett fabulous sommarlinne till mig själv, plus att Kajsas present nu är kirrad, woho. Har aldrig köpt presenter så snabbt i hela mitt liv förut. Efter det tog jag bussen hem till Skara där jag råkade somna bort någon timme innan pappa väckte mig och sa att familjen skulle hämta upp storebror på station i Skövde. Väntade en timme- sen kom Johan hem utan familjen. Så går det när man inte har någon mobil och går om varandra, haha. Har spenderat de senaste timmarna med familjen och hört om Johans äventyr, och jag har fan saknat min bror. Trots att han kommer hem och är brun som sköen, men det kan jag ta. Behöver ju inte ställa mig bredvid honom så jag blir som ett spöke..

För övrigt har jag och Emma planer på att åka upp till Stockholm den 9- 11 eller 12 april, på påsklovet. Bo hos min släkting, sitta på uteservering i vårväder, shoppa, utgång... you name it- jag längtar!

Lite partybilder på det..
    

And right now I need your smile.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0