Dom kan klaga om dom vill, jag har slutat bry mig om sånt.

Tralala lilla molntuss- kom hit ska du få en puss!

Dom kan klaga om dom vill
jag har slutat bry mig om sånt
jag är glad att jag finns till
det breddar upp min horisont.




Det är konstigt hur vissa saker kan få en på så jävla bra humör, litet som stort. Att nån kan få en att slippa ha den där jävla stenen i hjärtat och ångestklumpen i magen. Det är så jävla skönt, och så jävla bra. Åh, det här lever jag på. Jag tänker inte försöka förklara, för det kommer inte låta lika stort för er troligen. But since det här har varit sån jävla ångest för mig så räddar det mina dagar. Så TACK!

Idag har mamma lärt mig lite grunden i teckenspråk, så jag går runt här hemma och repeterar det för mig själv. Äntligen har jag hittat något som jag tycker är intressant.
Åh, life is good for now, så jag tänker inte leta fel. Ni vet, när man mår bra så känner man sig oövervinnlig och som att inget kan få en att falla igen. Snarare ingen. Man (jag) känner mig oberoende när jag mår bra, vilket gör att jag ger blanka fan i killar och alla andra problem. Tummen upp, jappjapp, heyhey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0