Du vet inte vad du har förrän du förlorat det.

Det finns inget som gör mig mer rädd än döden. Kanske inte just min egen död, utan folk i min närhet som jag älskar och bryr mig om. Jag ska verkligen sluta ta saker förgivet och klaga för skitsaker som jag annars alltid gör, utan ska bara vara tacksam sålänge min familj och nära och kära mår bra. Det är allt som betyder nåt. Det märker man när det händer något som inte får hända, men händer ändå. Jag har aldrig känt den rädslan och paniken som jag kände igår förut. Rädslan för att en av de personerna som jag håller av högst av alla var borta. Det var obeskrivligt vilken ångest det gav. Helt jävla obeskrivligt, jag vill aldrig vara med om något liknande igen. Nu var saker inte som jag först trodde, men jag lider med/tänker på er.
Mamma och pappa- ni är dom starkaste jag vet!
Kort sagt, familj och vänner- jag älskar er!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0