How I hate the way he makes me feel.

Jag vet inte hur många gånger det senaste jag har börjat på ett inlägg för att skriva det jag tänker på, men det är såna här dagar som det bara inte går att skriva bra. Skrivkramp kan man väl säga, och inte så konstigt när man använder så jävla mycket ord och skrift på allt jävla skit i skolan att man inte har något kvar att tänka när man kommer hem. Känner mig jävligt stressad över att skriva Cambridge-examen mellan halv nio till fyra på lördag. Att sitta med engelska uppsatser, prov, hör och läsförståelse i ungefär åtta timmar kommer nog mer eller mindre ta musten ur mig. För att inte prata om pressen att man måste bli godkänd, för annars känns det förjävligt att jag (well, mams&paps) har lagt ut 1800 spänn på´t. Men ja, om jag klarar det är det skitbra att ha med i kommande CV och när jag ska åka och jobba utomlands.
För övrigt kom vår kära engelskalärare med tre Australienare (Australienskor?) när jag och Elin satt och väntade på lektionen förut, som vi bara skulle prata med om allmänt random saker, haha. Även fast vi inte pratade så länge innan vår lektion började så blev jag ännu mer pepp på Australien, wey!

Nu ska jag ta en powernap innan hockeykvällen hos Torsten ikväll. Öl, bra sällskap samt Hv71- Timrå på tv:n- yäy på det!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0