Och om livet är pest- fyllan värmer bäst.

Mitt schema är inte mycket att klaga på numera. Visst har jag (och Elin) långa och många håltimmar, men när man är ledig (inga kommentarer) på måndagar och fredagar ska man nog bara vara tyst. Har helg i fyra dagar, går i skolan i tre, haha. I för sig, det här är första gången på sex år jag har ett bra schema, så det är jag fan värd. Så imorron efter skolan drar jag hem till Skara. Tänkte ha en våffelkväll eftersom jag inte har något våffeljärn i Falköping och kunde alltså inte äta det idag.

Helgens planer:
Fredag: skulle trivas bäst i Jönköping på Dylan, men ja, så kommer det ju inte bli. Får se vad som händer annars.
Lördag: skriver högskoleprovet från 8-16.30. Kvällen lär förhoppningsvis bli fest på Olins.
Söndag: 75 dagar till studenten (68 för Fkp) firas på Olins. Så om jag är i bra bakisskick är det kanske på´t igen.

Themesong till mitt liv?! Haha- here you go:

Livet är en fest
Håll med om det, folk och fä
Och om livet är pest
Fyllan värmer bäst.



Nu ska jag ta ut min hårfärg som sitter i. Blir säkert orange, men vafan..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0