En perfekt helg.

Har haft en väldigt mysig helg faktiskt. Fredagen spenderades hos mig med Julia, Emma, Simone, Åsasara och Sara en sväng. Käkade mat, tjötade och kollade tv, ett perfekt sätt att spendera sin fredagskväll på.

Och nu är alla stora prov gjorda för min del, och det känns förjävla skönt. Visst, högskoleprovet kunde ha gått bättre i lördags, men nu vet jag hur det går till, så jag kan göra bättre ifrån mig nästa gång. Inbillar jag mig i alla fall..
Lördagskvällen var desto roligare, då det var fiesta. Åkte till Annie, men eftersom de skulle ut i Skövde så åkte jag, Simone, Bella och Malin hem till Bella och chillade istället. Runt halv ett gick vi till Olins, där det faktiskt var oväntat mycket folk. Början var inte så speciellt ball, men slutet var desto bättre, efter att alla fått gå ut när brandlarmet ringde. Tur för mig att jag precis hämtat min jacka, så jag slapp stå och frysa röven av mig utanför som alla andra, mohaha. Sen spenderade jag resten av kvällen med lite alla möjliga, vilket var det som var bäst på hela kvällen :) Kom hem runt fem, helt nedfryst, vilket gjorde att jag fick sova alldeles för lite. Och Bakistabletterna var inte hemma- ännu en gång, så jag var halvt död igår igen.. Men kort sagt, väldigt mysig kväll, prr!

Trots att jag inte mådde heja igår så tog jag mig upp och åkte till släkten som firade min kusin Simon som fyller 18 idag. Vi har så jävla mycket kalas nu i mars och april då hälften av vår släkt fyller år. Men jag klagar inte, får god mat och spendera tiden med min älskade släkt :) När vi kom hem runt nio somnade jag i soffan till Van Veteren. Det finns nog fan inget bättre än att somna i soffan, haha.

Anyhow, känns som att det kommer bli en bra dag idag. Verkar vara skönt väder ute, så jag ska ut och gå en sväng snart. Måste ner och handla på Munken och fixa andra ärenden på stan. Sen ska jag och mina två bröder ta syskonkort av någon fotograf i stan.

Har inte tagit en enda bild i helgen, så ni får klara er utan. Puss och heey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0