It ain't wise to need someone, as much as I depended on you.

Har väl kanske inte den bästa dagen, är mest less på det mesta. Och jag veeet att jag säger det ofta numera, men samtidigt tänker jag inte spela glad. Känner mig, som jag skrev för några månader sen också, rätt delad mellan Falköping och Skara. Jag hatar att behöva packa den där jävla väskan varenda gång jag ska till lägenheten i Fkp eller till huset i Skara. Att ha hälften av mitt liv i en stad och hälften av mitt liv i den andra staden. Oavsett om det gäller att jag får packa med mig halva min garderob för att jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig i helgen (och även fast väskan väger femton kilo glömmer jag alltid nåt), eller om det gäller att spendera dagarna med Fkpvännerna eller Skaraborna. Jag hör själv hur i-landsproblemaktigt det här låter, men jag tycker verkligen det är jobbigt att ha delat liv. För nu har jag inte flyttat hemifrån på riktigt, med tanke på att jag kommer flytta hem igen i sommar och ändå spenderar många helger i Skara. Jag antar att när man flyttar hemifrån på riktigt, t.ex. börjar högskola eller jobb i annan stad, så känns det inte lika delat. Jag kanske har fel men så känns det.

Men (det finns även ett men i denna historien) jag vet också hur mycket jag kommer sakna dethär när jag flyttar härifrån. Att all den frihet jag nu tar förgivet inte kommer vara så självklar längre. I för sig har jag ju sjukt mycket frihet hemma med att göra vad jag vill, när jag vill. Men det blir ju alltid tjat om något, oavsett. Och den 15 juni, om två och en halv månad, kommer jag aldrig mer bo i den här lägenheten. På tal om lite tid kvar, hörde av någon att det bara var 43 skoldagar kvar tills studenten. 43, det är ju inget! Fabulous!


Spread the word, baby
Postat av: Anonym

usch jag kommer sakna dig så mycket sen..

2009-03-24 @ 09:52:25
URL: http://lisaingrid.blogg.se/
Postat av: ELiN!

det gjorde fan ont i hjärtat när jag läste "om två och en halv månad kommer jag aldrig mer bo i den här lägenheten". det känns så jävla avlägset, ändå är det så nära. gud vad jag kommer sakna dig, bästis.

2009-03-24 @ 14:35:51
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: ELiN!

det gjorde fan ont i mig när jag läste det här:

"Och den 15 juni, om två och en halv månad, kommer jag aldrig mer bo i den här lägenheten."

det känns så jävla avlägset att du ska flytta hem. jag kommer sakna dig så otroligt, bästis.

2009-03-24 @ 14:38:30
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0