Happy times.

Jag är fortfarande konstant trött och börjar tro att det är något fel på mig. För vafan, jag sov över tolv timmar inatt, men ändå är jag trött. Och det har varit så flera veckor, hur mycket jag än sover blir jag inte utvilad. Lider nog fan av någon sömnsjukdom, haha.

Men oavsett hur trött jag är så är jag sjukt glad, och det är rätt sällan jag är så glad faktiskt. Men det har varit en bra helg och en bra studiedag idag. Pizza med Jules och Ems, sen en sväng till Torsten för att snacka skit, hämta en t-shirt och bestämde att vi ska ha en hockeykväll eftersom det är HV mot Timrå i slutspelet, woho.
Gårdagen var mysig med en grym film. Brukar inte tycka att böcker jag har läst blir bra när man filmatiserar dom, men Män som hatar kvinnor var verkligen något extra. Fyfan vad bra- läs böckerna och se filmen säger jag bara!

Något mer som gör mig glad är att 3 dagar av de 5 närmaste är det fest som fan!
Onsdag: studentfest i Skövde. Är inget stort fan av Bogrens direkt, men ja, äh, det blir nog ball.
Fredag: Ållefestare, första gången på hela trean då jag hade planerat att faktiskt gå in, haha. Snygga (wild) kommer vi vara med ;D
Lördag: 90-talskväll på Olins. Om den blir lika bra som förra 90-talskvällen kommer den bli sjukt bra!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0