I looked for the one my heart loves.

Jag hade massa jag ville skriva här, men jag har mest ingen kraft till något nu. Är sjukt trött, bokstavligen talat. Har huvudvärk, ont i halsen och mår illa, så ja, är lite rädd för att bli sjuk. Vore en förjävla kass tajming i så fall, med tanke på att jag vill vara frisk och ensam hemma hela veckan. Något som definitivt piggar upp är att vi knappt har någon engelska längre, vilket gör mig i stort sett ledig på måndagar och fredagar, me like! Och att det är 80 dagar kvar till studenten. Så egentligen borde jag inte vara negg, är väl mest balen som gör mig det.. Jaja, skjuta fram problem är min grej, mm-hm.

Lite andra fabulous kläder för tillfället (kan forever21 komma till Sverige snart tack!)..
    

För övrigt, händelsen som hände när jag, Elin och Lisa satt i bibblan idag. Haha, går nog inte beskriva, var nog fan det sjukaste, roligaste och mest chockerande som hänt på länge. Kan inte sluta skratta när jag tänker på det- heeelt sjukt, hahaha!

Fick en mejl av min saknade Malin för ett par veckor sen, som skickade med en dikt hon tyckte passade in på mig, så jag avslutar inlägget med den dikten..

All night long on my bed
I looked for the one my heart loves;
I looked for him but did not find him.
I will get up now and go out to the city,
through the streets and squares;
I will search for the one my heart loves.
 
So I looked for him but did not find him.
The watchmen found meas they made their rounds in the city.
"Have you seen the one my heart loves?"
Scarcely had I passed them
when I found the one my heart loves.
I held him and I would not let him go
till I had brought him to my mother's house,
to the room of the one who conceived me

Do not arouse or awaken love
until it so desires.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0