Touch and go.

Jag mår rätt bra ändå, trots upp- och nedgångar var tionde minut. Och för en gångs skull kan jag sätta fingret på det jag inte mår bra av och vad jag faktiskt mår bra av. Det jag inte mår bra av ska jag göra mig av med så fort jag kan, och de(t) som får mig att må bra ska jag hålla fast i. Rätt skönt att veta vart man har sig själv och sina tankar. En sak som definitivt är på må-bra-listan är att jobba på mammas jobb som jag fick hoppa in och göra idag. Det går inte att beskriva hur mycket det ger mig och hur glad jag blir av det! Vilket gör mig ännu mer säker på att jag valde rätt när jag tog jobbet på omsorgen, för vafan, det är ju sånthär jag vill jobba med! Nu vet jag en kurs jag skulle kunna tänka mig att läsa, någon gång, och det är teckenspråk.
Först på tummen-ner-listan är skolan, jag kan inte säga nåt annat. Jag ska givetvis försöka göra det så bra och roligt som möjligt eftersom det bara är 85 dagar till studenten, men jag önskar mest att det vore 5 dagar så jag får ta tag i det livet jag vill ha. Så, nu ska jag sluta tjata om det. Tummen-ner-två är att Hv förlorade igår. Helt jävla otroligt dåligt! Men Torstens pikningar kunde jag ta, för jag hade en allmänt väldigt trevlig kväll!
 
Kan inte säga att jag längtar tills helgen direkt, eftersom det inte ens kommer kännas som om det är helg. Jag menar, sitta med Cambridge-examen hela lördagen tar bort effekten av att vara ledig mest. Och att jag verkligen måste plugga på det idag och imorron. Är inte ens speciellt pepp på att gå ut på lördagkväll, så funderar på att skita i´t. Pappa kommer hem imorron, det är ett plus i alla fall. Får väl spendera lite tid med honom med innan de åker upp till Näsfjället nästa vecka. Vilket också innebär att jag har huset för mig själv- woho! Var den största anledningen till att jag inte åkte med, haha.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0