It will soon be over.

Jag vänder verkligen på dygnen så fort jag får tillfälle till det. Jag menar, jag gick och la mig samma tid i förrgår som jag gick upp idag. Det gör att jag är sjukt trött hela tiden och sover när det passar, vilket oftast inte är på nätterna. Ingen bra vana detdär..
Veckans planer:
Imorron: studentfest på Nouvaeu- 65 dagar till studenten! Förfest hos Lisa.
Torsdag: pluggdag. Vafan, måste ta tag i det nu, dethär är inte bra.. Får bunkra upp med morötter och påskmust, då lär jag klara det.
Fredag: antingen Ålle i Falköping eller tacokväll/utgång i Lidköping hos Gabriela. Vore typiskt mig att inte veta vilket jag ska välja så jag skiter i båda, haha.
Lördag: borde inte vara bakfull då jag och mamma ska till Götet och shoppa. Kanske främst leta balskor och studentklänning. På kvällen är det som vanligt- Olins. För faktiskt, det har blivit så mycket roligare där de senaste månaderna, samt att jag ska fira min födelsedag, yäy.
Söndag: fyller år, firar med pappas sida av släkten (eftersom jag, morfar och Carl ska slå ihop våra födelsedagar senare).

Såja, blir nog en bra vecka. Om man bortser från skoldagarna och läxorna, som vanligt.
Nu- Desperate Housewives.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0