But I'm the one that's drowning now.

Jag vet att man inte ska prata om pengar, men det skiter jag i nu- för jag får tillbaka 8900 spänn på min deklaration! Det gör min dag- så jävla välbehövligt!
Har annars varit och beställt nya linser idag, varit på särskolan en sväng, och ikväll kommer Julia, Simone, Emma och kanske Sara till mig för chill- och filmkväll. Fick ett tips från Malin att jag måste se City of angels, så den ska jag åka och hyra snart, oavsett vad de andra tycker, haha.
Imorron spenderar jag min dag på Katedral och med att skriva högskoleprovet och kväll på Olins, förfest hos Annie.
Och konstigt nog kan jag säga att jag har varit glad i över två dagar nu, utan svackor, och det hör fan inte till vanligheterna. Känns ovanligt, men jävligt skönt!

Sjukt bra låt:
http://www.youtube.com/watch?v=7R6SM70EwnQ

The last time we slept together
there was something that was not there
You never wanted to alarm me
but I'm the one that's drowning now.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0