Livet är en fest, håll med om det.

Man skulle kunna tro att jag haft all tid i världen att blogga när jag inte varit i skolan sen i onsdags, men då finns det alltid något annat att göra som lockar mer. Har heller inte haft något speciellt att säga. Men dehär dagarna har verkligen varit fabulous med fika, chill, produktion, sleepover, filmkollande, jävla massa tjöt, ett kalas och en festkväll.

Fredagen spenderade jag först på Nockes med Annie, det var ett tag sen. Sen åkte jag hem innan jag, Emma, Simone, Kajsa, Elin och Evelina åkte på esteternas slutproduktion. Och fan vilket bra jobb dom gjorde, och man är som en mamma som blir stolt över sina barn som spelar/dansar. Var inte hemma förrän runt halv elva, då jag, Emma och Simone satt i soffan, drack te och bara tjötade. Vid halv två åkte Simone hem, och vid tre, när vi snackat bort halva natten, bestämde sig Emma och jag för att sova. Myskväll!
      

Lördag åkte jag och solade, vilket ledde till att jag såg mer eller mindre röd ut hela kvällen sen. Mindre roligt.. Sprang runt på stan för att fixa tårta och annat till Johans kalas senare på dagen eftersom min familj inte behagade sig att vara hemma för att fixa det själva. Vid fem var det i alla fall släktkalas, där jag inte spenderade mer än en timme innan det var dags för nästa stopp- 20-årsfest hos Kajsa. Började med middag, sen kom resten av festgänget vid nio-tiden. Runt elva drog vi in på Olins, och jag hade det fan trevligt. Trodde inte det skulle vara så ball eftersom det var helgen innan löning, men johodå, Olins kan man alltid räkna med, haha. Kom hem från efterfesten hos Per runt halv fyra- fyra, då jag slocknade som ett ljus. Blev väckt av pappa som skulle tillbaka till Kosovo runt halv tio, och jag trodde seriöst jag skulle spy närsom. Men somehow somnade jag om igen och vaknade vid ett, då jag mådde relativt bra. (Påminnelse till mig själv- måste köpa Bakistabletter!)
      

Emma var här en sväng förut då vi beställde tågresa upp till Stockholm den 9-11 april. Som en liten Alanya-mini-reunion. Där kommer alla mina pengar ryka, men ja, så gåre.
Snart kommer Elin och Evelina förbi och hämtar upp mig så åker jag till Falköping. Har visserligen ingen lektion imorron (nåja, jag räknar det så i alla fall), men vår klass skulle väl hitta på nåt trevlig inatt så jag får fara dit :)

Spread the word, baby
Postat av: Anonym

Aa mycket mysigt va det :)

Får vi göra oftare !

2009-03-23 @ 20:17:59

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0