Baby, you got it.

Sitter och kollar på The Hills och det slår mig hur jävla snygg Justin är där. Och Audrina med, för den delen (och fan vad jag vill ha hennes hår, och mörkt hår igen). Bah- ge mig honom!

  

CAE kändes för övrigt oväntat bra, men det kanske inte säger så mycket med tanke på mina låga förväntningar på vad jag skulle prestera. Men jag hoppas inte på för mycket, mer än godkänt. Ska göra speaking imorron med, sen får vi veta resultatet den 8 maj..

Imorron hade jag tänkt ta mig till Skövde efter skolan för att shoppa till mig själv och till Kajsa inför hennes 20-årsfest på lördag. Köpa present är inte riktigt min grej, but I´ll do my best. Sen förhoppningsvis ta mig till Skara för några ärenden och för att hälsa min bror välkommen hem. Två och en halv månad har gått snabbt, och det ska bli skönt att ha honom hemma igen. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men så äre, haha.


Jag brukar alltid säga att man bara ångrar det man inte gjort, men för första gången i mitt liv (well, vad jag kan minnas just nu i alla fall) ångrar jag det jag gjorde. Och faktiskt så ångrar jag verkligen inte mycket, trots mina spontana upptåg och impulser. Men den här saken var bara jävligt dumt gjort, på alla sätt och vis. Men ja, gjort är gjort, och man får ta sina konsekvenser. Dumt att spendera tid på att ångra sitt förflutna som ändå inte går att ändra på.

Bra så, hey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0