And if you want me to be real deep.

1. Har börjat fått en fruktansvärd huvudvärk. Såndär innan-det-blir-åska huvudvärk. Om det blir åska ikväll så vet ni vart ni hörde det först, haha.
2. Amigolisa och jag har haft några riktiga mystimmar här i Skara. Man kan inget annat än att älska den människan. Och om vi är riktigt friska tillsammans? Troligen inte, men det är just det som är så jävla bra.
3. Mop-produktionen var förjävla bra, över mina förväntningar faktiskt. Sen finns det kanske mer än en anledning, right Lisa? Tss..
4. Ikväll är fortfarande ett frågetecken. Vet inte många som ska ut varken i Skara eller Fkp. För ärligt talat så är typ 80% av min vänskara bortresta denna veckan, haha. Men det blir inte bättre av att klaga, så det gör jag inte. För tillfället har jag inte lust att dra ut alls, bara dra en pizza och film, men det känns inte riktigt helt okej.. Så vi får väl se i vilken stad jag hamnar ikväll.
5. En låt som går på repeat just nu- Hoffmaestro & Chraa, So do you:

And if you want me to be real deep
I hook you up with some poetry.
Rosers are red and violets are blue
they both look pretty good baby girl
but then so do you.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0