Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu.

Ditt hjärta måste gå sönder och sömnlösa nätter och tårar väntar
Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu
Men efter regn kommer alltid sol och smärtan gör att du känner att du lever
För alla hjärtan måste gå sönder ibland.

Snart är det Lundsbrunn-Skara i fotboll som gäller med Annie, Wb, Emma och Simone. Innan dess är det mer plugg till naturprovet imorron. Om jag hört rätt från min källa så blir det, tack vare Sp06a, en blöt skoldag imorron, tss..

Läste följande i en tidning för några veckor sen, vilket gjorde att jag kände mig mindre onormal;

Känns rätt skönt att inte vara ensam om att sova sämre med någon bredvid, haha.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0