Fest och bakisdag.

Ja, bakisdag blev det givetvis. Jag kan inte dricka alkohol alls längre utan att vara helt död dagen efter. Vilket gör att jag inte ska gå ut på Husaren ikväll, för jag orkar inte förstöra dagen imorron också. Plus att tanken på sprit är så jävla olockande just nu. Hade en riktigt bra bakisdag förut, var på ovanligt bra humör och dansade runt i huset, tills jag kom på lite skit. Till exempel kom jag på nu klockan tre att jag skulle varit hos tandläkarn halv tre. Ringde ner och fick visserligen en tid imorron redan, men får fortfarande betala en jävla avgift för att jag glömde av det. Såna skitsaker suger att få betala, rent ut sagt.
Meeen, igår var roligt! Inte lika roligt som förra onsdagen, men helt klart en bra och värd kväll :) Hämtade upp Lisa och Frida på station, sen gick vi till Museé, vidare till Hampus och hamnade till sist hos Carro. Vid elva när resten skulle till Olins stannade jag, Lisa, Fritte, Sara och Daniel vid vattentornsparken och satt där, hade allsång och innan vi drig till Olins. Kort sagt, tack för en bra kväll, kära vänner! Och Ludvig, om du läser det här, you owe me big time! Haha.
            

Har hunnit med att plöjt igenom Pippi Långstrump och Lotta på Bråkmakargatan idag med. Jag var fan precis som Lotta när jag var liten, om ni ville veta. Bra så, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0