Gone baby gone.

Vad som hänt det senaste är väl mest fest, fest och lite chill i museeparken på det.
Valborg spenderades först ute i musee innan vid drog på förfest hos Carro, för att sedan dra till Stadt. Sen har jag inte så mycket mer att säga om det. Inte som jag har lust att skriva på bloggen i alla fall, haha.
Fredagen spenderades med fika i musee med Jules och sen filmmys på kvällen.
Lördagen, igår, var jag mest ute och solade. Vid sju drog jag och Kajsa till Empoli och käkade innan vi drog vidare till Mikael på förfest. Från Mikael drog vi sen till Olins, där det inte var överdrivet mycket drag direkt. Tummen upp för att träffa gamla vänner/pojkvän sen låg- och mellanstadiet i alla fall, haha.
Har inget behov av att skriva av mig direkt, så vi kör lite bilder på det..

         

Ikväll spenderar jag några timmar med mina underbara brudar på min altan. Grillchill it is!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0