Lose your dreams and you will lose your mind.

När jag och Lisa låg i soffan igår och pratade kom vi på att det bara är två veckor kvar, på dagen, tills studenten. Och om två veckor idag är allt slut. Jag fattar fan inte än. Jag fattar inte att det är vår tur att ta studenten, det är helt sjukt! För första gången fick jag en klump i magen, både av nostalgi och stress. Men samtidigt känns det så oerhört befriande- äntligen har jag möjligheten att göra vafan jag vill med mitt liv och inte vara bunden till skolan.
Igår var det också endast en vecka kvar tills jag får träffa och krama sönder Malin igen, för första gången på nästan 10 månader. Det ska bli så jävla skönt att ha henne hemma igen- äntligen!

För övrigt, här är bilden jag och mina bröder tog hos fotografen i april:

Lill-pucko, Mellan-pucko, Stor-pucko,
alternativt Calleponken, Hönapöna och Dollan.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0