Lycka är något vi ska skåla för!

Har haft en riktigt bra fredag än så länge, mot alla odds. Med tanke på att jag var så jävla sur igår för att mitt svenskatal blivit framflyttat tills idag, vilket gjorde att jag var tvungen att tacka nej till jobb när särskolan ringde och behövde personal tills idag. Men nu är talet gjort, och jag har även hunnit med att snacka betyg i Engelska C kursen, där jag har i särklass världens bästa lärare. Åh, hur ledsen man än är får hon en att må bra och ser saker positivt! Hon gjorde min dag, helt klart.

För tillfället ligger jag i min lägenhet, slökollar på Saltkråkan och ska snart ta bilen och brumma hem till Skara. I helgen kommer jag ha bil eftersom mamma är i Stockholm, och det är så jävla skönt. Skulle varit ultimatahelgen om jag var ensam hemma med, men eftersom jag har en lillebror som inte vågar vara ensam om nätterna kommer mormor och morfar bo hos oss. Inget mot mina underbara morföräldrar, bara det att jag älskar att vara själv hemma.

Meeen, man kan se det såhär med- jag kommer bara vara hemma några timmar i helgen i alla fall. Ikväll är det Kullen, förfest och käk hos Jules innan. Imorron är det Elins födelsedag som vi ska fira på eftermiddagen och kvällen, och på söndag är det Götet som gäller. Eventuellt sover jag i min lägenhet lördag-söndag med, så jag skulle väl inte tjänat så mycket på att vara ensam hemma i alla fall, haha.

Bilder sen Kullen 2007:
   

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0