Studenten- 11 days to go!

Dagens plus:
- Jag har snackat med min efterlängtade Elin som äntligen är hemma i Sverige igen!
- Hade vattenkrig i skolan då vattenballongerna och påsarna med vatten träffade våra små offer, haha.
- Mitt (förhoppningsvis) sista prov i skolan, någonsin, är avklarat! Hur det än gick så är det avklarat, och det är en sån fruktansvärd lättnad.
- Gjorde en hemlig deal med Ludvig förut om vår partyonsdag, yääy.
- Mammas chef ringde förut och ville att jag skulle jobba på särskolan imorron, vilket jag aldrig tackar nej till (om det inte är oerhörda planer jag missar, vill säga). Och imorron var det visst boule, minigolf och donken som stod på schemat med dom små liven :)

Dagens minus:
- Jag är pankare än någonsin. Ringde min huvudsponsor, aka pappa, förut och bad om påfyllning, för nu krisar det verkligen. Sjukt mycket utgifter nu. Vilket egentligen är konstigt, med tanke på att jag inte lagt ett öre på studenten ur egen ficka..
- Min pankhet leder till att jag får prioritera mina partykvällar i veckan, vilket jag aldrig gillar att få prioritera bort. Men fest både tisdag, onsdag och torsdag funkar inte. Dels för inträdet och dels för supandet. Det är väl det jag lägger ner mest pengar på. Plus bakistabletter då, givetvis, haha.

Hade ett litet breakdown förut, men kvällen har bara blivit bättre och bättre. Och jag menar, när man tittar på för- och nackdelar i mitt liv så väger ju fördelarna över, helt klart. Vafan, jag tar studenten om 11 dagar, det borde ju säga allt!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0