Too much love will kill you everytime.

Började dagen med att gå på min allra sista gymnasielektion, någonsin. Med tanke på att jag troligen kommer vara så jävla bakis imorron att jag inte kommer vara i skick för att gå på sista juridiklektionen. Gick efter filosofin ner till Odenplan där det var handikappsfriidrott, och jag skulle jobba med särskolan. Nu är jag hemma och ska börja med min sista inlämning någonsin med och skicka in idag, innan det är party ikväll. Och ja, jag ska bli patetiskt full, av olika anledningar, och ska ha så jävla roligt! Slår tillbaka med dagen-efter-ångest imorron, men det är jag ju van vid nu, och det får jag väl ta.

Too much love will kill you
if you can't make up your mind.

Torn between the lover and the love you leave behind.
You're headed for disaster
'cause you never read the signs.
Too much love will kill you everytime.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0