Helgen.

Fredagen blev lyckad, hade förjävla trevligt på förfesten i min lägenhet med brudarna. Har nog aldrig filmat så mycket under en kväll, men det är nog knappast filmer som ska bli officiella, haha.
        

Lördagen och söndagen var mest chill med Emma, kollade två grymma filmer (Yesman och Australia) och kalas i Lerdala. Nu har jag gått och fått inflammation i ögat, vilket gör att jag får gå utan smink och ha glasögon istället för linser hela veckan, förhoppningsvis inte längre. Vore rent ut sagt åt helvete om det inte går över till studenten. Var på apoteket då de sa att jag bara fick vänta ut det, jävligt roligt..
Men jag ser det positivt- bara fyra dagar tills Kullenfestivalen!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0