Äsch..

Har en deppdag, saknar redan Elin som åkte till Grekland inatt. Och Kajsa som åkte till Alanya i onsdags. Plus att alla andra av mina Falköpingsbrudar också är i Alanya. Det är bara jag, Lisa, Empem och Sandra kvar i stan, pretty much. Sen är Lisa sjuk med, så skoldagen imorron kommer i stort sett bara innehålla mig och Sandra, chillus. På kvällen ska vi nog till Klädbytardagen på Stadtsteatern. Känner att jag behöver rensa ut min garderob innan jag flyttar hem, om mindre än en månad.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa förvaringsutrymmet riktigt, med tanke på att jag har två garderober i Falköping och två i Skara. När de två i Fkp försvinner får jag försöka knöka in alla kläder i två garderober istället för fyra.. Det enda som är positivt med det är att jag slipper ha hälften av kläderna i lägenheten och andra hälften i huset. Så imorron efter skolan ska jag gå igenom alla mina kläder jag har i lägenheten och försöka rensa ur, och vara realistisk angående vilka kläder det är jag egentligen använder.

Det är låtar som den här som ska spelas när man är ute och festar,
eftersom DJ:n envisas med att spela sånhär sorts musik kan dom väl åtminstone välja en bra..

Spread the word, baby
Postat av: Lisafisa

hey du, släng inget som jag vill ha :D

btw, saknar dig sjukt mycket!

2009-05-18 @ 18:36:08
Postat av: månefiiiis

släng inget som jag vill ha ehller:(

plus att du svarade dåligt på mina mess:(

2009-05-18 @ 20:13:43

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0