Vi måste akta oss för alla bättre förr, och för leda och tristess.

Har haft en återkommande dröm de senaste månaderna. Den handlar om att jag ska in till min lägenhet, någon jagar mig, och min dörr går inte att stänga. Eller ja, den stängs, men blir inte låst, utan det går att öppna den hur lätt som helst. Hur mycket jag än drar i dörren, trycker på dörren, kontrollerar att det ska vara låst, så kommer den personen som jagar mig in. Och när det inte är någon som jagar mig kan jag ändå inte sova i drömmen, för att jag vet att någon snart kommer komma in eftersom dörren bara är att öppna, trots att den ska vara låst. Och det är i mitt verkliga liv en sak jag lägger ner för mycket energi på att tänka på- att det skulle vara väldigt lätt att bryta sig in genom min dörr (är det här nåt jag ska skriva på bloggen, förresten? Haha, äschdå). Eller jag inbillar mig det i alla fall. Känns som att min ytterdörr smular sönder när som helst fan. Som förra året, när mina punkgrannar hade fest tills klockan sju på morgonen, skrek och dunkade in i min dörr, det är nog fan få gånger jag haft sån hjärtattack. Jag var säker på att de skulle försöka komma in till mig- och lyckas. Haha, en sak som är säker, min nästa lägenhet ska ha minst två grymma lås!

Okej, nog om den otroligt intressanta berättelsen om min paranoida sida och skräck för att min dörr ska vittra sönder..
Imorron är en jävligt peppdag! Ingen skola, vilket gör att Lisa kommer till Skara (well, om hon nu hittar hit, vilket vore ett under med hennes lokalsinne. Haha, pusspårej) vid halv tolv då vi ska starta dagen med frukost på Nockes. Eventuellt kanske vi hinner gå runt och kolla lite i Skara, bland annat så jag kan ge Lisa lite allmänbildning och nostalgi, t.ex. vid vilket träd polisen tvingade henne att hälla ut sin öl innan Olins i ettan.. Eller var det jag? Tss..
Sen ska vi upp till Katedralskolan för att kolla på mop:s slutproduktion. Har en känsla av att den kan bli jävligt ball.
På kvällen är det studentfest, antingen i Fkp eller Skara. Känns som Skara, då jag knappt vet någon som ska ut i Fkp. Kanske med tanke på att de är utomlands, but still..

Nej, nu började visst Navy CIS. Te till det- jatack!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0