"Tattoos are like the pages of a book that tell a story, the story of our spirit."

Har två stora tatueringsplaner på g, men det jag tvekar på är väl om jag vill ha fyra tatueringar. Det kanske inte låtar som många, men det känns som det eftersom alla fyra är/skulle vara relativt stora/synliga. I alla fall, tänker inte berätta vad tatueringarna föreställer, men kan säga att jag har tankar på att göra en stor som börjar vid sidan av magen och ryggen, under bröstet, som går nerför ryggen och slutar vid sidan av rumpan/sidan av höftbenet. Den andra är på undersidan av underarmen. Jag älskar mina två som jag har nu, så varför inte fortsätta att göra två till jag tror jag skulle gilla?! Man lever bara en gång, och jag lever på impuls ;) Jag har inte pengar att göra något innan sommaren i alla fall, så får se vad jag känner för i september..
"Tattoos are like the pages of a book that tell a story, the story of our spirit."

Filosofiprovet imorron kommer gå åt helvete, troligen. Får hoppas att det räcker att babbla på en massa om ingenting, det är något jag kan göra. För något om några filosofer kan jag inte..
Vi kör på helgens planer istället:
Fredag: årets Kullensfestival går av stapeln. Och vi ska fan bli knack, haha. Förfest med mat, dryck och mys hos Julia innan vi drar till Kullen vid nio-tiden kanske.
Lördag: köpa studentpresenter (vettefan vart jag ska börja bara) och göra ärenden på stan. På kvällen ska vi fira Elin som fyller 19. Eftersom det var 30+ på Plantis blir det kanske Laserdome eller liknande istället :)
Söndag: åka till Götet och shoppa. Är ovanligt pank, men sjukt sugen på att shoppa, så det får lösa sig. Har fritidskort i veckan, så kan ta mig hur jag vill, så även om jag inte hittar något så gör det ju inget.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0