Everybody wants a thrill.

Helvete vilken bakisdag. Topptre, helt klart, fyfan. Det är dagar som den här som jag lovar mig själv att aldrig dricka mer. Så dagen har mest spenderats mellan sängen, soffan och att spy på toan. Haha, varsågoda för den informationen, men då fattar ni att det varit en såndär rolig dag. Men till något roligare- igår var fan ball! Hade inga som helst förväntningar på kvällen, men det blev väldigt lyckat faktiskt. Började hos mig med Simone och Åsasara, och sen gick vi förbi Carro en sväng innan vi gick till Olins vid halv tolv. Oväntat mycket folk, i alla åldrar. Superb!
Ett litet sidospår som gynnar mig är att jag har även hört att det är större risk för folk som är nykterister att gå in i väggen p.g.a. till exempel stress än vad det är för folk som dricker då och då. Nu kanske jag dricker lite oftare än då och då, men ändå, haha. Det beror på, enligt en ny undersökning, att folk som dricker kan koppla av och återhämta sig från stressen. Jag tror på det faktiskt. Om man har det på en lagom nivå, givetvis. Sen tror man ju på det man vill tro på, haha.
     

Har mått bättre nu på kvällen, har till och med kunnat käka två mackor. Har suttit på vår nya altan med mamma, Pernilla och Ludvig, samt varit nere på Munken för att hyra en film- Låt den rätte komma in.
Imorron på dagen ska jag till Fontänen och prata om mina brukare från 9-12. Ska ha två brukare i år, det blir nog roligt. Efter det ska jag sola, och på kvällen åker jag till Falköping för myskväll med Lisurt och Empem. Sjukt bra!

Working hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice
Just one more time
Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0