Fel del av gården.

Min gårdag var väldigt bra och mysig, även om den blev lite stressad. Tränade på morgonen, åkte till tandläkaren och tog ut mina ståltrådar på överkäken, åkte och klippte luggen, gjorde ärenden på stan med mams, och till slut träffade jag Stina och Emelie för fika. Och det var längesen så många timmar bara försvann på att ha roligt. Det är så härligt med Stina och Emelie, för även om vi inte träffats allihopa på flera år så känns det som om det bara var några dagar sen vi sågs senast, och som att vi vet allt om varandra fortfarande. Emelie har jag träffat rätt ofta ändå, men Stina var flera år sen jag träffade, men ändå kan jag vara mig själv till hundra procent med henne. Och hon är en sån person som man bara skrattar av att se. Inte på nåt dåligt sätt, jag menar bara att hon till och med skulle få Geddan att skratta. Kort sagt- väldigt välbehövligt och underbar dag/kväll :)

Ikväll är det Ållefestare och skumparty som gäller. Vet inte riktigt vad som menas med skumparty, men bikinin kommer på i vilket fall. Förfest i min lägenhet som den gamla goda tiden med, haha. Fast ikväll kör vi nog inte på 40 pers i min etta, snarare 10 kanske?! Kommer kännas lite mer humant att städa imorron då..
Rock on!

Sån jävla go och pepp låt- lyssna!


(För övrigt, fick reda på mitt betyg i CAE idag, och jag klarade det! Det var det viktiga, så tack för det!)

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0