well, it kind of hurts when the kind of words you write kind of turn themselves into knives.

Jag har faktiskt inte trott att jag skulle behöva mitt Matte B betyg i framtiden. Naiv som jag är så trodde jag faktiskt att jag inte skulle behöva det till kurser jag vill läsa. För handen på hjärtat, kan någon ärligt talat säga att Matte B är en kurs som man behöver kunna? Som om det ens är något man kommer ihåg något år senare? Bullshit, enligt mig. Och jag blir bara så jävla sur, för när behöver man kunna matteskiten när man vill läsa kriminologi? Får väl antingen köra på ett kickass bra högskoleprov att söka in på, eller läsa upp på Komvux, vilket känns jävligt olockande.. Polishögskolan och beteendevetare kräver inte Matte B, och de alternativen är ju fortfarande rätt aktuella så..

Shoppingturen i Götet idag resulterade i en klänning, ett linne, en lång t-shirt, ett par halvlånga byxor (eller om man ska kalla det shorts) och ett par solglasögon. Plus att mamma kom hem från Stockholm med ett par skor och mascara till mig. Så nu är allt klart inför balen i Skara, utom själva biljetten, haha.

Well, it kind of hurts when the kind of words you write kind of turn themselves into knives.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0