Carpe diem.

Så, nu var det bestämt, blir att bo i ett volontärcenter. Efter lite (okey, en hel del) kontakt med de andra svenska volontärerna så bestämde jag/vi att det blir gruppboendet, och det känns rikigt bra faktiskt. Bor 7 kilometer från barnhemmet i Athlone och 7 km från Kapstaden, känns helt okej va :) Får städning och gratis mat i de månaderna också, hurraj. Fick lite bilder på stället, som ännu inte är möblerat:

Gumtree: 4 bed house, secure parking - Observatory

Gumtree: 4 bed house, secure parking - Observatory

Gumtree: 4 bed house, secure parking - Observatory

Ikväll ska jag ut till Engström för inflyttningsfest, men det blir lugnt för min del eftersom jag ska till Götet imorronbitti, och gå ut med Kajsa där på kvällen. Bra helg lär det bli i alla fall!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0