Choose magic over predictability.

Har det gått en dag den senaste månaden utan att jag fixat något tills Sydafrika? Nä, tror inte det va. Det börjar bli jävligt tröttsamt att fixa en massa pappersgöra och skit, men när man vet vad det är till är det så jävla värt det! Och speciellt mycket saker har jag faktiskt inte kvar att fixa:
- internationellt körkort
- växla pengar
- köpa en stor resväska
- ta sista vaccinationerna
- köpa hygienartiklar
ungefär så, så listan har ju definitivt blivit mindre. Dumt vore väl annat, i för sig.

Ska dra till Falköping nu så fort mamma kommer hem med bilen, fika på Mingus med brudarna. Först var det bara jag och Carin som skulle fika, nu är det lite utökat till Emelie, Frida och Sandra också. Men inte klagar jag för det, inte.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0