Det snurrar i min skalle.

Just nu är det alldeles för mycket känslor och för många tankar att jag bara vill stänga av, trycka på stopp och hoppa av den här jävla berg- och dalbanan. Det går för fort och är för intensivt att känslorna och tankarna inte går att tyda. All den här jävla upp- och nedgången, balansgången, är för mycket just nu. Så kan jag bara få stänga av hjärnan, sisådär ett par dagar? Tack.

Ikväll blir det i alla fall mys på Pims, sen eventuellt bio (eftersom någon var för bakis, eller fortfarande full, i söndags, hrm). Bion beror väl lite på vad vi känner för, och eftersom jag ska upp och jobba klockan sju imorron igen så är det inte så lockande att komma hem över klockan tolv inatt. Jag kommer liksom inte fungera imorron då. We'll see, helt enkelt.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0