Pathetic way of life.

Jag slutar aldrig förvånas över hur patetisk jag är. Det är inte självömkan eller liknande, bara hundra procent säkert fakta, som jag kände att jag verkligen behövde påpeka. Jisses, jag tror det är jävligt bra att jag kommer härifrån ett par månader. Inte för att det är någon garanti att jag slutar vara patetisk, men det är mindre risk att vara patetisk när man är över tusen mil hemifrån och från personerna som lever här.

Ikväll: festa jävel på Oktoberfesten.
Hej så länge.



Fuck you very, very, much
Cause we hate what you do and we hate your whole crew
So please don't stay in touch.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0