Oktoberfesten.

Åt helvete vilken bakisdag det har varit idag, helt sinnes. Det var Mintuns fel, helt klart. Fyfan, spyr bara av att tänka på det, ändå plågar jag mig med att tänka på det. Typiskt mig- japp. Jag skulle väl kunnat tagit en sånhär dag om det inte var så att jag först skulle kolla fotbollsmatch för att sedan dra till Skövde och kolla på bio med Elin. Nu har jag inte rest mig ur sängen mer än absolut nödvändigt. Fan, jag som verkligen ville umgås med Elin. Jaja, I'll make it up to you, och jag har ju bara mig själv att skylla. Och på Munken som inte hade några bakistabletter..
Finns inte så mycket att säga om igår egentligen. Fick en liten (well, liten var kanske lite underskattat) breakdown där vid två-tretiden inatt, men återigen så tackar jag mina vänner för att dom finns där. Så tack för att ni tror på att jag är stark när jag själv betvivlar.




Roligt att jag tog hela två bilder igårkväll, och de var på mig själv. Haha, jahaja.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0