En vanlig, spårad, konversation.

Jag: Kan vi inte dra ut i Skövde på lördag och supa jävel, som på de gamla goda tiderna?
Elin: Låter väldigt lockande! Ska på dop på söndag bara men, haha.
Jag: Äh, bakis på dop är väl det ultimata?
Elin: Jafan, du och jag är ju bäst på fest! Älskar såna spontanförslag från dig!
Jag: Älskar att du älskar dom!
Elin: Älskar att du älskar att jag älskar det!
Jag: Älskar att du älskar att jag älskar att du älskar det. Äh, nu blev inte det ens rätt.
Elin: Älskar att du älskar att jag älskar att du älskar att jag älskar det! I can go on all night.
Jag: Det kan inte jag..

Så spårar vi igen, som vanligt. Men nu ser jag fram emot lördag, som fan! Puss och kärlek!

 
 
 


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0