När man säljer sin lögn för att bota sin ensamhet.

Fick hoppa in och jobba extra på Tegla särskolan idag, plus imorron och kanske torsdag. Sen på fredag är det jobb på särskolan i Axvall, så vem säger att jag är arbetsfri? Haha. Efter jobbet var det fika med Sara och Emma på Nockes, sen gå på stan med mamma och köpa svindyra bh (hur böjer man det ordet?), underbaaart, verkligen..
Annars har jag ett jävla val att välja mellan, och ni kan nog gissa vad det handlar om..? Japp, Sydafrika it is. Valet är om jag ska bo med en annan volontär i en sydafrikansk familj eller bo på ett gruppboende med bara volontärer. Det är verkligen 50-50. Sydafrikansk familj så bor man ju ändå med en annan volontär, man lär känna en familj och verkligen kommer in i landet och kulturen. På ett gruppboende lär man känna massa (förhoppningsvis) volontärer. Det väger verkligen lika.. Fan, jag hatar val, det skulle vart som det var från början- det enda valet var att bo hos en familj. Heja beslutsångest, så hjälp mig med valet- tack!

Mest sanna och fina texten just nu:
Men ljuset i baren ger trygghet åt en ensam man
Han som drömmer sig bort och glömmer vad som hänt


Den som tar ett hjärta borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn för att bota sin ensamhet

Du som tog mitt hjärta
ge tillbaks det helt och rent
Och jag hatar att jag älskar dig
så att jag nästan kvävs
här i min ensamhet.

Spread the word, baby
Postat av: Anonym

bo i familjen lätt!!

/lisa

2009-09-09 @ 08:43:27

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0