Now everything should be alright.

Träffade två av mina absolut favoritbrudar igår, var i Skövde och spårade med Lisa, sen myskväll hemma hos Jules. I love yoou!




Nya örhängen, nytt halsband och en kofta köpte jag. Då tänker ni varför jag inte köpte mer, och svaret är här:

För övrigt har jag fått mitt litteraturpaket över Sydafrika nu, och fått veta att det är jag och sex andra svenskor som ska till det barnhemmet. Så jag har mejlat dom, och det verkar sjukt bra det här. Jag har aldrig kollat min mejl så ofta, och aldrig tyckt det varit såhär roligt att skriva mejl till någon förut. Det är skönt att ha några, om än okända (än så länge), personer att dela det här med, för det är det största jag någonsin gjort.


Spread the word, baby
Postat av: LISA!

du är min favorit! love you!



skämtar du med mig aprillo?! hahah.

2009-09-05 @ 14:17:38

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0